maanantai 26. maaliskuuta 2012

Aloituskuvat vartalosta mitoilla 172cm ja 90kg

Vihdoinkin meillä on uusi kamera ja sain otettua aloituskuvat vartalosta. Kuvien laatu ei päätä huimaa, kun jouduin ne itse ottamaan. Halusin kuitenkin ottaa ne nyt kun oli aikaa ja tehdä tämän postauksen pois alta odottamasta, enkä odottaa siskoa kuvailemaan. Tuntuu jotenkin kamalalta laittaa itsestään "totuudenmukaisia" kuvia nettiin, kun sitä on aina tottunut valitsemaan itsestään ne parhaimmat otokset, joissa ei huonot puolet ainakaan erityisesti korostu. Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan...

Tässä kuvia ylävartalostani:




















Ylävartalooni olen melko tyytyväinen. Vatsani ei ole painooni nähden mitenkään suuri ja rasvainen. Vaatteet päällä vatsani näyttää oikeastaan ihan litteältä kun seison, vaikka olisikin vähän kireämpi paita päällä. Selvästi tuossa vatsanseudulla ja kyljissä on kuitenkin ylimääräisiä kiloja, joista olisi hyvä päästä eroon. Yksi asia mistä erityisesti ylävartalossani pidän on rintani. Ne ovat kivanmuotoiset ja kauniit. Harmittaa ajatus siitä, että luultavasti laihtumisen myötä rinnat pienenevät ja muuttuvat myös muodoltaan.


Tässä kuvia alavartalostani:

Alavartalo on taas sitten se asia mihin en kehossani ole kovin tyytyväinen. Yläreisien ja polvien sivujen rasva häiritsee paljon, samoin kuin tuo takapuolessa oleva selluliitti. Meillä on perheessä taipumusta selluliittiin ja minulla oli sitä normaalipainoisenakin. (Luonnossa en näytä noin muhkuraiselta, mutta valo osuu jotenkin ilkeästi noissa kuvissa.) Toivoisin saavani kavennettua ainakin tuota "alatakapuolta" ja haluaisin kiinteyttää reisiä. Laihtumisen myötä ulkomuoto tulee varmasti paranemaan!

Kommentoida saa ja se olisikin toivottavaa, mutta toivoisin että osaisitte olla maltillisia. Minä tiedän olevani lihava ja siksi minä laihdutankin. En siis kaipaa mitään perusteettomia ja ilkeitä kommentteja, koska niistä ei ole mitään hyötyä. Sen sijaan voisin kaivata kommentteja siitä, miten saisin muokattua vartaloani parempaan suuntaan. Kiitos!

55 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ethän sä nytkään yhtään pahalta näytän, odotin paljon pahempaa :D tosta on hyvä lähtee pudottamaan kiloja ja senttejä :)

Anonyymi kirjoitti...

sullahan on ihanan "litteä" masu! ku mulla on semmonen et alamasu pömpöttää :(

tsemppiä!

Anonyymi kirjoitti...

hei sun vartalohan näyttää hyvältä! oikeesti. en odottanu mitään tälläst:D siis sul on tosi hyvä lähtökohta tosta lähtee kiinteyttää vähän ongelmakohtia. onnee paljon sulle tavoitteeseesi!

Anonyymi kirjoitti...

Olet rohkea kun laitat totuuden mukaisia kuvia nettiin! Toivon todella että onnistut ! Eivätkä mielestäni kuvatkaan nyt NIIN pahalta vaikuta. Älä sorru! Tsemppiä! "Elämänmuutos" kyllä palkitaan!

Anonyymi kirjoitti...

Oho, sun kroppahan onkin paljon parempi mitä kuvittelin mittojen perusteella! Ja sulla on kivat tissit :-D

anma kirjoitti...

Et näytä yhtään niin lihavalta ku paino kuulostaa!

Ilona Anniina kirjoitti...

Haha, kiitos kaikille kommenteista! :)

Anonyymi kirjoitti...

Mitäääh paljonko painatkaan nyt:DD? Ja paljonko pituutta? Sun kroppahan näyttää ihan sopusuhtaiselta :)

Chloe kirjoitti...

No huhhuh, näytät paljon laihemmalta kuin odotin :) varmasti saat vartalostasi upean, kun laihdut vähän.
Tsemppiä!

Ilona Anniina kirjoitti...

Painan tällä hetkellä 90kg ja pituutta on 172cm. :)

Anonyymi kirjoitti...

jos sut näkisin kaupungilla ni en kyllä sua luulis 90 kg :O

Anonyymi kirjoitti...

Mä en ikinä usko, että painat noin paljon. Tää on huijausta. Painan 10 kg vähemmän ja olen todella paljon läskimpi. Reidet ja vatsa on todella paljon suurempi!

Joanna kirjoitti...

Woot, sähän oot melkeinpä hoikka! :O Luulisin sun painoks joku 75 kg korkeintaan. :D

Anonyymi kirjoitti...

Siis mitä hitsiä! Mä painan saman verran kuin sä, mutta oon kyllä satakertaa lihavamman näköinen, kuin sä! Johtuu varmaankin pituus erosta, koska olen kuitenkin 10cm lyhyempi kuin sä :)

Mutta siis mun mielestä sä et edes näytä lihavalta! Mutta, tsemppiä laihdutukseen! :)

Anonyymi kirjoitti...

et näytä edes lihavalta :o!

Anonyymi kirjoitti...

täällä kans yks järkyttynyt, siis et edes näytä isoilta! luulin paljon pahempaa mittojen perusteella :D

Essi kirjoitti...

siis MITÄ sul on tosi hyvä kroppa verrattuna siihen mitä ois oottanu mittojen perusteella :o Mut wau mieti mitä oot sit muutaman kuukauden kuluttua! :)

Mira kirjoitti...

Sähän näytät just hyvältä! :) Muodot kohdillaan, ei sulla ole mitään hätää (:

Tsemppiä kuitenkin laihdutukseen, mutta älä vaa laihduta liikaa ja menetä naisellisia muotojas!

Anonyymi kirjoitti...

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1590209/tan_laihdutusblogin_taytyy_olla_valetta_ei_tasan_p

Ilona Anniina kirjoitti...

Hahaha siis ei oo todellista. Kyllä minä ihan oikeasti painan 90 kiloa. Otanko kuvan vaa'an lukemista nyt kun on oikein tuo kamerakin? :D

Voi ihana toi vauva-palstan keskustelu, oikea itsetunnon kohottaja. Siis oikeesti. Ihan loistavaa etten näytä yhtä lihavalta kun oikeasti olen. VAU! :)

Anonyymi kirjoitti...

kannattaa ottaa huomioon että painat noin paljon osittain senki takia että sulla on isot tissit tai siltä ne ainaki näyttää!:D tissit nimittäin painaa yllättävän paljon

nimetön kirjoitti...

mitäääh, mie painan vähä alle 80 ja näytän plajon lihavemmalta :o mitä tää on...

Anonyymi kirjoitti...

Mä näytän paljo lihavemmalta (erityisesti mahasta) ja oon 72 kg, tosin oon kyl 10 senttii lyhyempi :D mut onnee, toisil on hyvä ruumiinrakenne.

Ilona Anniina kirjoitti...

Mulla on kyllä tosi isot tissit, niin kun joku tuolla ylempänä sanoi. En kyllä usko, että niihin mitään kymmentä kiloa mahtuu. :D Ruumiinrakenne (ja lihas) on se mikä tässä ratkasee.

Anonyymi kirjoitti...

Et kyllä näytä 90 kiloselta! Ite oon saman pitunen kun sä ja painan n. 46 kg, joten toi sun paino kuulosti aika pahalta, mutta kuvissa et todellakaan näytä lihavalta! Tsemppii dietille kuitenkin :)

Anonyymi kirjoitti...

Mitä ihmettä=D Olen itse 175cm pitkä ja painan noin 78kg enkä ole juurikaan sinua hoikemmassa kunossa, ainakaan näihin kuviin verrattuna!!

Anonyymi kirjoitti...

Rumat sellyliitit

Iida Maria kirjoitti...

Ootpas oikeasti paljon hoikemman näköinen mitä mittojen perusteella olisi odottanut!
Itse olen pudottanut vähän reilu 80 kilosta jonnekin 66 kiloon, enkä kyllä varmaan ollut painavimmillani noin hoikan näköinen! Pituutta kun kuitenkin on joku 170.
Mut anyway, hirmuisesti tsemppiä koitokseen! Muista ettet mee liiallisuuksiin! Ja muista myös et oot onnekas kun rasva kertyy tisseihin :D

Anonyymi kirjoitti...

Sullahan on aivan upea kroppa!:O Odotin jotain iso mahaista mutta wow nainen noi muodot kelpais!

Itsekin olen ylipainoinen, ja riesanani on kauhea maha... Siitä kovasti yritän päästä parhaillaan eroon.

Ilona Anniina kirjoitti...

Kiitos kommenteista kaikille! :) Ja kiitos tsempeistä ja tsemppiä kaikille laihduttajille takaisin!

Anonyymi, kyllä on rumat selluliitit munkin mielestä, niin kun tohon teksiin kirjoitinkin. Ehkä ne vähän lähtee laihduttaessa, mutta niiden täydellisestä katoamisesta taitaa olla aivan turha haaveilla näillä geeneillä. :D

Anonyymi kirjoitti...

et kyllä todellakaan näytä 90 kiloselta! :o

Anonyymi kirjoitti...

Aika absurdia että painat 90kg! Itse olen nimittäin samanmittainen kuin sinä ja näytän suht samalta kropaltani vaikka painan ~68kg. Epäreilua :-D

Anonyymi kirjoitti...

Näytät korkeintaan 70-kiloiselta. :o

Anonyymi kirjoitti...

Vau, luulin että näytät paljonpaljon lihavammalta, mutta yllätys odotti! Ite oon 174cm, painan 55,4kg, mutta voisin silti luulla sun reisiäs mun reisiks. Ne on ihan samanlaiset, selluliittiä. Oisko sulla mitään vinkkejä niiden poistamiseksi?

Ilona Anniina kirjoitti...

Kiitos kommenteista! :)

Anonyymi joka kysyit selluliiteista: Minulla ei ole mitään vinkkejä valitettavasti. Niitä on tosi vaikea saada pois. Jos on geneettinen taipumus saada selluliittia niin aika heikoissa on keinot saada se pois. :D

Hoikassa kunnossa pysytteleminen, säännöllinen rasvaaminen, ananaksen ja muiden hyvin ruokien syöminen ja kuivaharjaus ovat varmaan parhaat keinot minimoida selluliitin määrä. :) Mutta kannattaa muistaa että useimmilla naisilla on selluliittia, eikä se niin paha juttu ole!

Anonyymi kirjoitti...

Olen saman pitunen ja painan 15kg vähemmän, mutta silti näytät mielestäni ainakin vatsasta kiinteämmältä kuin minä! Kyllä sulta taitaa lihastakin löytyä, sillä et todellakaan näytä näissä kuvissa 90 kiloiselta! Ja sehän on parasta, peili sen todellisuuden näyttää eikä puntari ja mun mielestä et näytä ollenkaan pahalta! Kyllä tässä hieman kateelliseksi tulee ja varsinkin sitten, kun vielä painos putoaa :) Mutta tsemppiä jatkoon!

Roosa kirjoitti...

Mitä ihmettä, en toddellakaa uskois et painasit noin paljoo D::::

http://aurinkosateenjalkeen.blogspot.com/

Roosa kirjoitti...

ehkä sullon vaa painavat luut?

Anonyymi kirjoitti...

"Anonyymi Anonyymi sanoi...

Mä en ikinä usko, että painat noin paljon. Tää on huijausta. Painan 10 kg vähemmän ja olen todella paljon läskimpi. Reidet ja vatsa on todella paljon suurempi!"

Mun mielestä kukaan ei voi sanoa noin, että: "Kun mullakaan ei oo niin ei sullakaan voi olla!!!!" Meidän kaikkien vartalot on erilaisia. Tämän bloggaajan muodot ovat oikeissa kohdissa, rinnat ovat upeat jne. Saat kroppasi näyttämään noilla mitoilla myös läskiltä, jos rasva kertyy (niin kuin suomalaisilla yleensä) juurikin mahan seudulle, reisiin yms.. Riippuu ihan siitä, minkä muotoinen kroppasi on. Toisilla on tuuria ja toisilla ei. Toisille sopii painokin, toiset näyttävät lihonneena ihan hirveiltä tankeilta.

Ja sinulla, tämän blogin kirjoittajalla, on todellakin tuuria, kun olet saanut tuollaisen kropan. :) Onnea laihdutukseen!

Anonyymi kirjoitti...

sun reisistä tulee tosi kivat pienellä treenaamisella:) ! ja pepulle suosittelen lämpimästi kyykkyjä kyykkyjä kyykyjä! ne toimii reisillekkin. Myös sellaset "perselihakset" siis sellaset et makaat mahallas ja nostelet jalkojas ja persettä ylös päin niin et jalat on koukussa. toiottavasti tajusit :)

Anonyymi kirjoitti...

Näytän ihan samalta, oon sua vaan pienempi ja painan 50kg. Pitäiskö munki sit alkaa laihduttaa? :0

Ilona Anniina kirjoitti...

Ei pidä. :) Jos tuut seisoon mun viereen, niin huomaisit kyllä että meissä on varmasti eroa. Olen aika leveäkin nimittäin.

Anonyymi kirjoitti...

Eeeeh, oon sua jonku verran lyhyempi mutta painan paljon yli 20kg vähemmän. Silti voin sanoa että sulla on paljon paremman näköinen kroppa ku mulla.. Ja näytät paljon hoikemmalta.. Miten ihmeessä painat muka noin paljon vaikka näytät noin hyvältä?

Ilona Anniina kirjoitti...

Anonyymi, en tiedä. :D Kyllä se on ihan oikea paino. Veikkaan edelleen vastaukseksi leveyttäni, lihaksikuuttani, pituuttani ja tasaista läskien jakautumista!

Anonyymi kirjoitti...

Pakko sanoa, että näytät hyvältä jo noissa kuvissa. Itse asiassa paljon hoikemmalta kuin minä, eikä mullakaan ole enää kuin n.4kg ylipainoa. Itsellänikin pieni projekti päällä ja jään seurailemaan ja lukemaan vinkkejä. Kiitos niistä :)
Mutta tsemppiä sulle, hyvin on alkanu! ;)

-Roz

Anonyymi kirjoitti...

Vaikka pudotettavaa on, on pakko mainita, että sinulla on tosi hyvänmallinen kroppa! Uskon, että saat itestäs vielä hyvän pakkauksen jatkamalla samaan malliin :) Tsemppaan sinua täysillä!
T: MrAwesome from Demi

Tonnikeiju kirjoitti...

Et näytä ylipainoiselta :o

Anonyymi kirjoitti...

mitä ihmettä, sullahan on ihan tajuttoman upea kroppa! luulin kans et 90-kiloinen olisi paljon pahemman näköinen

milla kirjoitti...

herranjumala ! et näytä yhtään 90 kg! mut voi johtuu kans siitä jos sulla on paljon lihasta ja lihas painaa enemmän ku läski ni :)

Ilona Anniina kirjoitti...

Kiitos ystävällisistä kommenteista! :) Ne piristää paljon.

Anonyymi kirjoitti...

Hei!

Kävin äsken vaa'alla, ja painoa oli taas tullut pari kiloa lisää ehkä kuukaudessa, mutta minusta ei tunnu että olisi lisääntynyt eikä näykään! Painoin siis 79.1kg, pituus on 169cm. Jos joku sanoisi ihmisen painoksi n. 80kg, niin ajattelisin, että huh mikä läski, mutta en kyllä itse näytä ihan kovin läskiltä! Minulla siis on edelleen melko normit jalat ja kädet, rinnat on aina olleet suuret jne. Masuun ja peppuun on läskiä tullut, ja ne ärsyttää! Sekä arvet, joita en edelleenkään ymmärrä, alkoivat ilmaantua kun iho meni rikki muuten kuin lihomisesta :O Samaistun siis sinuun tässä.
Toinen samaistumisen kokemus blogiasi lukiessa tuli, kun luin urheilutaustastasi. Olen harrastanut monia lajeja lapsena ja nuorena, mutta lopettanut lähes kaiken n. 18 vuotiaana. Lopettamiseen on vaikuttanut loukkaantumiset ja olkapään jonkinlainen rasitusvamma, jonka vuoksi en enää voi kovasti uida (uinti on omasta mielestäni ollut se laji, mitä olen eniten treenannut). Futiksen peluuni loppui, kun 18 vuotiaana alkukaudesta loukkasin pelissä nilkkani, ja sen kuntouduttua olinkin usein harjoitusaikoina ja pelien aikaan töissä:/
Tämän jälkeen ajatusmaailmani kaikesta liikunnasta on mennyt kummalliseksi: yritän pysyä erossa kaikesta kilpailusta, ja NAUTTIA siitä mitä joskus teen, mutta en nauti. En oikein tykkää mistään liikunnasta. Tänään tulin miettineeksi, josko se ilo ja hauskuus liikuntaan onkin aina tullut siitä kilpailemisesta, "tosissaan ottamisesta", leireistä ja kisamatkoista etenkin! Leirit ja kisamatkat olivat aina niitä parhaita juttuja :) En vaan tiedä, millä ihmeellä saisin itseni sellaiseen kuntoon ja lajiin mukaan, missä voisin taas kilpailla?! Huh... pitää hioa ajatusta.
Olisi tosi hienoa, jos viitsisit vaikka s.posteilla jotain? Siis mikäli kiinnostaa! Jos ei, niin tsemppiä sulle!
s. postini on merineitsi_@suomi24.fi

Emilia kirjoitti...

Itse olen 173/69 kg, ja mulla roikkuu vatsa paljon enemmän kuin sulla. Mutta sulla on ainakin toi vatsa tosi kiva, mistä on helppo lähteä muokkaamaan :) tsemppiä! Itsellä myös kiinteytys meneillään :)

Anonyymi kirjoitti...

siis mä olen 160 cm ja painan 55 kg ja tasan näytän samalta kuin sä (paitsi että mun tissit on kyllä pienemmät, C-D-kuppia ja malli taitaa olla eri)!!! En kyllä mitenkään voi uskoa että painaisit melkein 40 kg enemmän kuin minä?!

Anonyymi kirjoitti...

Herranjestas... Mä oon 163/55 ja näytän samalta kuin sä. Tosin mulla ei vaan oo tissejä... :)

Laihdutuskuurille joutuu nyt tää plikka!!

Anonyymi kirjoitti...

Mitäs,mitäs? Mä oon 168cm pitkä, painan 61kg ja mulla on mahassa ja reisissä kaks kertaa enemmän tavaraa. o_o